E-book - Asystentka Level Master
Menu Zamknij
  • Social Media PlannerSocial Media Planner
    69,00  z VAT

    Zaplanuj swoje działania w social mediach!

    To narzędzie, które ułatwi Ci skuteczne promowanie swojej marki w mediach społecznościowych. Dzięki Social Media Plannerowi zaplanujesz swoją regularną obecność w sieci i nauczysz się tworzyć ciekawe i angażujące posty

    Co znajdziesz w Social Media Plannerze?

    • 34 strony wiedzy merytorycznej
    • 9 kart do wydruku, które ułatwią Ci zaplanowanie postów
    • 44 pomysły na posty wraz z przykładami, podzielone na 4 kategorie tematyczne

    Wśród kart do wydruku znajdziesz m.in. w:

    • stronę, która pomoże Ci w określeniu persony klienta, do którego kierujesz swoje posty
    • plannery postów: miesięczny, tygodniowy i dzienny
    • 50 cytatów motywacyjnych i biznesowych
    • kartę z identyfikacją wizualną Twojej marki
    • stronę ułatwiającą określenie Twoich celów do realizacji
    • a wszystko to w pięknej oprawie graficznej, którą my, kobiety, tak lubimy :)

    Budowanie rozpoznawalnej marki osobistej wymaga czasu, systematyczności i wytrwałości. Określ swój cel i z Social Media Plannerem zaplanuj działania, które pomogą Ci go zrealizować. 

    Karty do planowania postów dadzą Ci ogólny pogląd na całą Twoją strategię, dzięki czemu łatwiej będzie Ci określić spójne z nią działania tygodniowe czy miesięczne. 

    Social Media Planner zachęci Cię również do analizowania statystyk, wyciągania wniosków i weryfikowania swoich założeń. Wszystko po to, aby Twoje działania były jeszcze bardziej skuteczne i pozwoliły Ci przyciągać do siebie coraz więcej potencjalnych klientów.

    Co zyskasz wraz z zakupem Social Media Plannera?

    • dostęp do gotowych pomysłów na posty (przydatne, gdy cierpisz na chwilowy deficyt kreatywności ;))
    • łatwo zaprojektujesz swój plan obecności w sieci na różnych kanałach
    • oszczędzisz czas mając wszystkie niezbędne informacje w zasięgu ręki
    • oszczędzisz pieniądze – dzięki stworzeniu strategii systematycznych działań nie będziesz musiała inwestować w płatne reklamy (lub ograniczysz na nie wydatki)
    • zarobisz pieniądze! – otrzymasz gotowe narzędzie do tworzenia strategii w social mediach dla swoich klientów

    W Social Media Plannerze znajdziesz też dużo przykładów pomysłów na posty wykorzystanych w praktyce.

    Dodatkowo poradnik ma piękną kobiecą oprawę wizualną, która cieszy oko. Karty do planowania w subtelnych kolorach idealnie nadają się do powieszenia nad biurkiem.

  • Onboarding klienta PAKIET PREMIUM
    259,00  z VAT

     

    ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM Z POZIOMU LEVEL MASTER!

    Pakiet zawiera:

    • Wprowadzenie
    • Omówienie wywiadu wstępnego z klientem
    • Wzory formularzy wywiadu wstępnego z klientem (w wersji uproszczonej i szczegółowej) w plikach Google Docs
    • Wzór pliku z preferencjami klienta
    • Przykład uzupełnionego pliku z preferencjami klienta
    • Wzór „Ogólne zasady współpracy”
    • Checklistę onboardingową

    oraz

    • Godzinną konsultację, na której można przedyskutować ze mną pojawiające się wątpliwości
    • Stały mailowy kontakt ze mną, możliwość zadawania dodatkowych pytań (nie tylko związanych z onboardingiem klienta, ale również z pracą WA ogólnie)
    • Dożywotni 10% rabat na wszystkie moje kolejne poradniki (nie łączy się z innymi promocjami)

     

    Jeśli interesuje Cię poradnik wraz ze wzorami formularzy wywiadu wstępnego i opisem procedury onboardingowej, znajdziesz go w wersji STANDARD dostępnej tutaj -> KLIK!

    Jeśli interesują Cię tylko wzory formularzy wywiadu wstępnego z klientem i nie potrzebujesz omówienia procedury onboardingowej, znajdziesz je w wersji MINI dostępnej tutaj -> KLIK!

    W ciągu 24h od zakupu skontaktuję się z Tobą mailowo i ustalimy wspólnie termin konsultacji.

     

  • Onboarding klienta PAKIET STANDARD
    59,00  z VAT

     

    ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM Z POZIOMU LEVEL MASTER!

    Pakiet zawiera:

    • Wprowadzenie
    • Omówienie wywiadu wstępnego z klientem
    • Wzory formularzy wywiadu wstępnego z klientem (w wersji uproszczonej i szczegółowej) w plikach Google Docs
    • Wzór pliku z preferencjami klienta
    • Przykład uzupełnionego pliku z preferencjami klienta
    • Wzór „Ogólne zasady współpracy”
    • Checklistę onboardingową

     

    Jeśli interesują Cię tylko wzory formularzy wywiadu wstępnego z klientem i nie potrzebujesz omówienia procedury onboardingowej, znajdziesz je w wersji MINI dostępnej tutaj -> KLIK!

    Jeśli natomiast chciałabyś dodatkowo przedyskutować ze mną ten proces, możesz skorzystać z pakietu PREMIUM dostępnego tutaj -> KLIK!

  • Onboarding klienta PAKIET MINI
    49,00  z VAT

     

    ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM Z POZIOMU LEVEL MASTER!

    UWAGA! TO JEST WERSJA MINI PEŁNEGO PORADNIKA

    Pakiet zawiera:

    • Wzory formularzy wywiadu z klientem (w wersji uproszczonej i szczegółowej) w formacie PDF
    • Wzór „Ogólne zasady współpracy”
    • Checklistę onboardingową

    Ten pakiet nie zawiera:

    • Wprowadzenia
    • Omówienia wywiadu wstępnego z klientem
    • Wzoru pliku z preferencjami klienta
    • Przykładu uzupełnionego pliku z preferencjami klienta

     

    Wprowadzenie, omówienie wywiadu wstępnego z klientem, wzór pliku z preferencjami klienta oraz przykład uzupełnionego pliku z preferencjami klienta znajdziesz w wersji STANDARD dostępnej tutaj -> KLIK!

    Jeśli natomiast potrzebujesz poznać całą procedurę onboardingu klienta i chciałabyś móc przedyskutować ze mną ten proces, możesz skorzystać z pakietu PREMIUM dostępnego tutaj -> KLIK!

     

  • ebook wirtualna asystentka
    19,90  z VAT

    Pobierz bezpłatny fragment na stronie Darmowe materiały.

    To pierwsza z dwóch części poradnika na temat narzędzi, których dobra znajomość będzie Ci bardzo przydatna w pracy wirtualnej asystentki.

    Przygotowując ten materiał bazowałam na własnych doświadczeniach. Opisanych narzędzi najczęściej używam we współpracy z klientami.

    Nie znajdziesz w tym poradniku dokładnych instrukcji jak korzystać z poszczególnych programów czy aplikacji. Znajdziesz natomiast sporo kruczków i informacji o funkcjach, których stosowanie bardzo ułatwia życie i zdecydowanie podniesie efektywność Twojej pracy.

    10 narzędzi, 31 stron konkretów z opisem funkcji, screenami i wskazówkami.

    Zero lania wody.