BEZPŁATNY MINI-KURS MAILOWY

DLA POCZĄTKUJĄCYCH WIRTUALNYCH ASYSTENTEK

LEKCJA 1:

Sprawdź, czego dowiesz się przez najbliższe 2 tygodnie

SŁOWEM WSTĘPU

Pewnie już wiesz, że jednym z trendów, które można zaobserwować również w Polsce, jest coraz większa popularność pracy zdalnej. 

Co sprawia, że ludzie decydują się na taką formę zarobku? Nielimitowane i elastyczne godziny pracy? Możliwość realizowania zadań z różnych miejsc na świecie? Brak szefa i zarobki ograniczone jedynie ilością godzin mieszczących się w dobie? 

Każdy ma swoje “why”. Ale te powyższe, to jedne z najczęstszych powodów, dla których z roku na rok przybywa osób, które decydują się na karierę wirtualnej asystentki. I choć taka praca ma wiele zalet, możemy też trafić na pułapki – szczególnie na początku.

Nie ma jednej książki, kursu czy osoby, które pokażą Ci w praktyce jak zacząć i z sukcesem pracować w tym zawodzie. Wielu rzeczy będziesz uczyła się wyłącznie na swoich doświadczeniach (a jeszcze więcej – popełniając błędy). 

Bądź na nie przygotowana, ale nie obawiaj się ich! Każdy błąd to jakaś nauka dla Ciebie. Najważniejsze, aby umieć z nich wyciągać wnioski.

Jest jednak kilka rzeczy, o których warto pamiętać, rozpoczynając jako WA. I właśnie o nich przeczytasz w tym mini-kursie.

Z KOLEJNYCH LEKCJI DOWIESZ SIĘ MIĘDZY INNYMI

  • czym jest społeczny dowód słuszności i jak go wykorzystać przy pozyskiwaniu pierwszych zleceń
  • jak pozyskać pierwsze doświadczenie w tym zawodzie i zdobyć referencje, które pomogą Ci rozpędzić się na starcie
  • czym naprawdę jest networking i dlaczego nie polega tylko na wymianie wizytówek 
  • gdzie szukać pierwszych zleceń
  • jak wyglądały moje początki w pozyskiwaniu klientów, jak pozyskałam pierwszego z nich i co sprawiło, że współpracujemy do dziś
  • dlaczego nie warto się martwić (za bardzo) okresami, kiedy nie ma zleceń lub jest ich znacznie mniej, oraz czym się zajmować zamiast zamartwiania się :)
  • dlaczego nie warto obawiać się swojej konkurencji, choć należy ją dobrze poznać
  • jak przewyższać oczekiwania klienta, aby już na samym początku wiedział, że ma do czynienia z profesjonalistką
  • które zadania ze swojego planu dnia wybierać do realizacji w pierwszej kolejności
  • jak godziny pracy wpływają na naszą efektywność
  • dlaczego tworzenie szablonów jest ważne i przydatne i jak mogą wpłynąć na szybkość realizacji zadań
  • jakie istnieją metody, które pozwolą Ci poradzić sobie z zadaniami, które na pierwszy rzut oka są nie do zrealizowania
  • dlaczego warto się specjalizować i jakie typy specjalizacji można spotkać wśród WA

Zaciekawiona ;)?

To jeszcze nie wszystko!

CO JESZCZE CIĘ CZEKA?

Ćwiczenia, które znajdziesz w ramkach z niebieskim tłem:

  • Przygotujesz Twoje elevator pitch, czyli krótką wypowiedź promującą Ciebie i Twój biznes, która zachęci potencjalnych klientów do rozmowy z Tobą
  • Dzięki mojemu ćwiczeniu opracujesz arkusz swoich umiejętności i ustalisz, czego jeszcze powinnaś się nauczyć
  • Zrobisz research konkurencji i dowiesz się, jak działa i jak się promuje
  • Stworzysz swoją pierwszą firmową procedurę
  • Poćwiczysz alternatywne rozwiązania zadań, które na pierwszy rzut oka skazane są na porażkę

Zestawienia dodatkowych materiałów – linków do artykułów, książek, blogów, kursów. Znajdziesz je w ramkach z jasnoróżowym tłem.

Przykłady prosto z życia naszego zespołu.

I jeszcze trochę więcej. :)

RADA NA SAM POCZĄTEK:

Nie bój się testować nowych możliwości. Bądź otwarta na różne rozwiązania i pomysły. To właśnie otwarty umysł i chodzenie nieprzetartymi szlakami, pozwala osiągnąć sukces. Okazje wszelkiego rodzaju (w tym nowi klienci), mogą przyjść do nas niespodziewanie. I właśnie dlatego warto mieć oczy szeroko otwarte, wyciągać wnioski i starać się nawet porażki wykorzystać na swoją korzyść. Taka właśnie otwarta postawa pomaga nam się szybciej uczyć i krok za krokiem osiągać coraz większe sukcesy w naszej pracy. 

Ok, na dzisiaj to wszystko. :) W kolejnych wiadomościach podzielę się z Tobą m.in. wskazówkami i historiami z początków mojej pracy. 

Zachęcam Cię też do odwiedzenia mojej strony internetowej www.asystentkalevelmaster.pl i śledzenia artykułów, które pojawiają się na blogu. Zajrzyj również do grupy na Facebooku – Wirtualna Asystentka Level Master oraz na fanpage.

Jeśli nasuwają Ci się jakieś pytania lub chciałabyś przeczytać artykuł na konkretny temat, który Cię nurtuje – daj mi znać na maila: kontakt@asystentkalevelmaster.pl. Możesz to zrobić, odpisując po prostu na maila, którego ode mnie dostałaś. Warto też dodać ten adres do białej listy, żeby nie umknęła Ci żadna wiadomość  ode mnie. :)

Do następnego!

O AUTORCE

Ela Zielińska, właścicielka marki VAssistance – od 2017 roku z powodzeniem prowadzi swój biznes jako wirtualna asystentka, pomagając przedsiębiorcom w odzyskiwaniu ich wolnego czasu. Oprócz zamiłowania do pracy lubi dzielić się wiedzą, dlatego od sierpnia 2019 roku prowadzi bloga na temat pracy zdalnej, wspierając początkujące WA w ich rozwoju. 

Prywatnie fanka rozwoju osobistego i pianistka-amatorka.

AsystentkaLevelMaster.pl

Mamao Sp. z o.o., ul. Warszawska 40/2A, 40-008 Katowice

NIP: 676 254 12 00