Newsletter z lipca 2020 r. - Asystentka Level Master
Menu Zamknij

Newsletter z lipca 2020 r.

#43: 03.07.2020 r. Mam ostatnio spory dylemat. Pomożesz?

Jak znaleźć czas na własny rozwój?

Mówią, że kto stoi w miejscu, ten się cofa. Ja mówię albo się rozwijasz, albo zwijasz ;) Swoją drogą, zapisałaś się już na mój mailowy mini-kurs dla początkujących wirtualnych asystentek? 

Jeśli nie, możesz to zrobić TUTAJ. A jeśli zastanawiasz się kiedy, w natłoku zajęć, masz znaleźć czas na przerabianie kolejnego kursu, przeczytaj artykuł Katarzyny Głąb z bloga posukcesnaszpilkach.pl => KLIK

Poznasz jej sposoby na to, by dzień wycisnąć jak cytrynę. Kasia pokazuje, jak wykrzesać kilka chwil dla rozwoju osobistego. Warto, moim zdaniem, skorzystać z jej rad, bo bez nieustannego zdobywania wiedzy i umiejętności trudno będzie Ci zostać Asystentką Level Master.

Jak zarządzać notatkami? 

Pozostając w temacie rozwoju osobistego, chciałabym polecić Ci także wpis Dominika Juszczyka na temat kształtowania nawyków w zarządzaniu notatkami => zobacz O TU. 

Myślę, że stworzenie sobie własnego, sprawnego systemu zapisków, pozwoli Ci nie tylko na maksa wykorzystywać wszystkie kursy, książki i webinary, ale także usprawni prowadzenie Twojej działalności. 

W naszej pracy notatki odgrywają ogromną rolę. Notujemy przecież ustalenia podczas rozmów z klientem, pomysły i inspiracje, zapisujemy wszelkie dane dotyczące naszych współprac. I cała sztuka polega na tym, by nie pogubić się w gąszczu tych notatek. 

Fanpage Asystentka Level Master

Jesteś z nami? Jeśli jeszcze nie, to po dodatkową porcję przydatnych treści zapraszam Cię na fanpage Asystentka Level Master na Facebooku. Sprawdź koniecznie => TUTAJ


#44: 10.07.2020 r. Zarabiaj z AsystentkaLevelMaster.pl!

Zarabiaj z AsystentkaLevelMaster.pl

Myślę, że nie raz spotkałaś się z pojęciem programu partnerskiego. Może widziałaś we wpisach blogowych linki do polecanych produktów lub usług z podkreśleniem, że są to linki afiliacyjne. A może ktoś proponował Ci skorzystanie z usług danej firmy z określonym rabatem uzyskiwanym po podaniu ustalonego hasła?Dziś natomiast ja mam dla Ciebie propozycję. :) Jeśli z niej skorzystasz, możesz razem ze mną zarabiać na produktach znajdujących się w sklepie AsystentkaLevelMaster.pl. Wystartował właśnie mój program partnerski, do którego serdecznie Cię zapraszam. Jego zasady znajdziesz TUTAJ

Jak wyjść z pracy, pracując w domu

Zdarza Ci się czasem mieć uczucie, że wciąż jesteś w pracy? I ciałem i umysłem? Bez wątpienia homeoffice ma mnóstwo zalet, ale jeśli nie zadbasz o rozgraniczenie sfery prywatnej i zawodowej, brak tej granicy stanie się główną jego wadą. Wadą, która może skutecznie zniechęcić Cię do pracy zdalnej. A tego przecież byś nie chciała, prawda?

Jeśli więc zastanawiasz się jak wyjść z pracy, pracując w domu, zajrzyj na bloga Małgosi Łapiuk => O TU i sprawdź jej sposoby na oddzielenie czasu pracy od czasu wolnego.

Zestawienie najlepszych książek marketingowych

Czy tego chcesz, czy nie, marketing jest nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu. Także biznesu wirtualnej asystentki. Wiedza z tego zakresu pozwoli Ci skutecznie promować swoje usługi i zdobywać klientów. 

Zakładam, że na początku działalności Twój budżet raczej nie obejmuje zatrudnienia agencji, więc warto samej się trochę podszkolić z technik marketingowych. Zajrzyj do książek polecanych autorów i z nich czerp wiedzę. Zestawienie 110 najlepszych książek marketingowych znajdziesz TUTAJ. Sama mam jeszcze sporo do nadrobienia. :)


#45: 17.07.2020 r. Znów potrzebuję Twojej pomocy

Jak pisać dobre teksty

Teoretycznie każdy potrafi pisać. Robimy to przecież codziennie. Ty również. Piszesz przecież sms’y, e-maile, listy zakupów, instrukcje dla męża lub partnera, co i jak powinno zostać zrobione. ;) 

Natomiast prowadząc swój biznes, chcąc nie chcąc, musisz tworzyć treści na Facebooka, na bloga, do newslettera. Jednym przychodzi to łatwiej, innym idzie jak po grudzie. 

Możesz z tego wybrnąć na dwa sposoby. Albo komuś to zlecisz, albo sama nauczysz się pisać w sposób zachęcający do czytania. I nie, nie musisz od razu zostać drugim Mickiewiczem (choć mnie tam jego “Dziady” jakoś nie zachęcały do czytania ;)).

Wystarczy, że będziesz pisać na temat, z sensem i w sposób przejrzysty. Zresztą sprawdź rady od Kobiecej Strony Biznesu i przekonaj się, że pisanie nie jest aż takie trudne => KLIK

Co to jest Zettelkasten

Testuję ostatnio metodę notowania Zettelkasten, która podobna jest nieco do metody GTD. Jeśli i Ty chcesz nauczyć się prowadzić notatki z przeczytanych książek lub artykułów, w sposób, który pozwoli Ci wreszcie efektywnie przyswajać wiedzę, zajrzyj do Pawła Kadysza. W swoim artykule “Zettelkasten – jak robić wartościowe notatki” pokazuje on, dlaczego standardowy sposób sporządzania notatkami to strata czasu, na czym polega metoda Zettelkasten i jak ją stosować. Sprawdź sama => O TUTAJ.

Jak zarządzać hasłami dobrze i bezpiecznie?

Jak dużą wagę przywiązujesz do haseł, z których korzystasz w różnych serwisach? Stosujesz jedno hasło w wielu z nich? Zdarza Ci się myśleć, że przecież nie masz tam nic takiego, co można by ukraść lub w inny sposób wykorzystać? Myślę, że przyda Ci się lektura tekstu Kamila Porembińskiego, który nie tylko pokazuje zagrożenia związane z takim podejściem, ale także podpowiada, w jaki sposób można ich uniknąć. Czytaj TUTAJ i zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci.


#46: 24.07.2020 r. Czy wiesz jak budować swoją markę osobistą, żeby zarabiać więcej?

Od content marketingu do sprzedaży. Co zrobić, żeby dzielenie się wiedzą przekładało się na nowych klientów?

Marka osobista. Twoja marka. Czy wiesz jak ją budować? Jak dać się poznać potencjalnym klientom? Możesz oczywiście zainwestować w płatne reklamy, ale możesz też na początek spróbować sposobów, które będą kosztować jedynie Twój czas. Mam tu na myśli content marketing. Tworząc treści do social mediów lub na swojego bloga, pokazujesz swoim potencjalnym klientom, w czym jesteś dobra, jaką masz osobowość, jakie wartości. Contentem mogą być teksty, grafiki, filmy czy podcasty. A w jaki sposób sprawić, by czytelnicy, obserwatorzy lub słuchacze chcieli zapłacić za Twoje usługi? Sprawdź, co mówi na ten temat Paweł Tkaczyk w rozmowie z Markiem Jankowskim z Małej Wielkiej Firmy => O TU.

GTD czy ZTD

O metodzie GTD pisałam Ci już nie raz, a na blogu dostępna jest też recenzja książki Davida Allena “Getting Things Done” (jeśli jeszcze nie czytałaś tego wpisu, możesz zrobić to TUTAJ). I mimo że uważam metodę za bardzo przydatną i sama stosuję ją od dłuższego czasu, to wiem, że zrozumienie tego, co autor pisze w książce, a już tym bardziej wdrożenie w życie, dla niektórych może być trudne. Dlatego może akurat Ciebie zainteresuje alternatywa dla GTD, a mianowicie metoda Zen To Done, opisana w książce Leo Babauty. Podstawowe jej założenia przytacza Łukasz Dominikowski w swoim wpisie na blogu, który przeczytasz TUTAJ.

Sprawdź, czy Twój profil LinkedIn wolny jest od błędów

O tym, że warto być na LinkedIn, chyba nie muszę Cię przekonywać. Ten portal biznesowy to miejsce, gdzie są nasi potencjalni klienci. Sprawdź więc, czy Twój profil jest dobrze opisany i czy nie ma na nim błędów, które utrudniają Ci dotarcie do Twojej grupy docelowej. Przeczytaj, co na temat pisze specjalista do social mediów na stronie Sprawny Marketing => KLIK. Przy okazji chciałabym zaprosić się na mój profil na LinkedIn, będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej sieci kontaktów = > TUTAJ :) Kto wie, może dzięki temu nawiążemy jakieś owocne współprace? ;)


#47: 31.07.2020 r. Czy wiesz jak odpowiadać na ogłoszenia, aby zdobyć interesujące zlecenie?

Segmentacja maili – co to takiego i dlaczego warto ją stosować

Własna lista mailingowa to skarb, o który warto pieczołowicie dbać. Wszyscy specjaliści od e-mail marketingu zgodnie twierdzą, że jest to “ziemia”, na której to Ty jesteś panem i władcą i nikt Ci jej nie odbierze (tak jak to się może stać np. z fanami na Facebooku). Mając swoich subskrybentów, masz już grupę osób zainteresowanych tym, co masz do przekazaniaTwoje komunikaty trafiają więc na podatny grunt. 

Natomiast stosując segmentację, możesz jeszcze bardziej dopasować swoje treści do potrzeb i zainteresowań poszczególnych osób. Segmentacja polega na podzieleniu Twoich subskrybentów na mniejsze grupy według określonych kryteriów. O tym, jakie to mogą być kryteria i w jaki sposób przeprowadzić segmentację w programie MailerLite, przeczytasz na stronie Łukasza Dominikowskiego TUTAJ.

Jak odpowiadać na ogłoszenia, żeby zdobyć zlecenie

Wysyłasz swoją ofertę w odpowiedzi na ogłoszenia osób poszukujących wirtualnej asystentki? Zastanawiasz się, dlaczego odzew jest bardzo mały albo żadny? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które mogą przekreślić Twoje szanse na zlecenie już na starcie. Zobacz, co na ten temat pisze Jacek Kłosiński => KLIK. A jeśli miałabyś w tym temacie jakieś pytania czy wątpliwości, napisz do mnie. Chętnie podpowiem Ci jak odpowiadać na ogłoszenia, aby zdobyć klientów.

Sposób na migrenę

Jeśli, tak jak ja, cierpisz na migrenowe bóle głowy, które skutecznie utrudniają normalne funkcjonowanie, zapoznaj się z artykułem poleconym mi przez koleżankę => KLIK. Znajdziesz w nim sposoby, które mogą ograniczyć występowanie migren. Ciekawa jestem, czy będziesz równie co ja zaskoczona powiązaniem bólów głowy z żołądkiem (a właściwie z jelitami).  

Powiązane Wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *