Menu Zamknij
Onboarding klienta

Zapisz się na listę oczekujących na poradnik, dzięki któremu dowiesz się:

  • jak przeprowadzić onboarding nowego klienta, żeby już na starcie współpracy poczuł efekt “wow”?
  • dlaczego warto przeprowadzać ankietę preferencji klienta na samym początku współpracy?
  • jakie pytania zadać przy rozmowie wstępnej, aby uzyskać niezbędne informacje potrzebne Ci do sprawnego wykonywania zleconych zadań?
  • jak ustalić sposoby komunikacji i formę delegowania, byś nie musiała szukać otrzymanych zadań po sms’ach, Slacku, na Asanie… i jeszcze na Messengerze?
  • jak przekonać klienta, aby znalazł czas na ustalenie jego preferencji już na samym początku współpracy?
  • jak zarządzać danymi na temat poszczególnych klientów, byś nie musiała długo szukać chcąc znaleźć szczegóły, których nie pamiętasz?

Wraz z poradnikiem otrzymasz:

  • gotowy wzór ankiety do przeprowadzenia z nowym klientem
  • praktyczne rady jak taką ankietę przeprowadzić
  • wzór pliku z preferencjami klienta i informacje jak nim zarządzać
  • przykłady błędów, które popełniłam jako początkująca WA i jak ich unikać ;)

Dodatkowo, jako osoba z listy oczekujących:

  • otrzymasz dostęp do poradnika w specjalnej, promocyjnej cenie
  • jako pierwsza dowiesz się, gdy poradnik będzie już gotowy
  • będziesz mogła skorzystać z dodatkowych bonusów i rabatów

Zaciekawiona? Wskakuj na listę! :)