Onboarding klienta - Asystentka Level Master
logo Asystentka Level Master

ONBOARDING

KLIENTA

PORADNIK DLA WIRTUALNYCH ASYSTENTEK

ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM
Z POZIOMU LEVEL MASTER!

Onboarding klienta

Rozpoczynasz współpracę z nowym klientem. Dostajesz pierwsze zadania do wykonania, siadasz pełna zapału i… już na starcie potykasz się o brak potrzebnych materiałów i informacji?

Musisz prosić klienta kilka razy, zanim otrzymasz dostęp do niezbędnych programów, profili i narzędzi? Czas ucieka, terminy gonią, a Ty stoisz przed ścianą maili bez odpowiedzi?

Twój klient raz zleca Ci zadania mailem, raz telefonicznie, potem jeszcze Messengerem, a Ty zaczynasz się już gubić? Mało tego – jego wytyczne odnoszące się do tych samych zadań są za każdym razem inne?

Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz uporządkować wszystkie informacje dotyczące klienta, aby w razie potrzeby nie szukać jak szalona jego adresu, danych do faktury czy numeru kontaktowego do jego księgowej?

Masz poczucie, że nie panujesz nad współpracą z klientem i działasz po omacku? Chciałbyś w końcu mieć opracowaną procedurę, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez wdrażanie klienta, tak, aby na starcie współpracy osiągnąć zamierzony efekt „wow!”?

Znam te bolączki! Też przez to przechodziłam!

Metodą prób i błędów wypracowałam procedury, które pozwalają już na starcie ustalić i uzyskać wszystko, co jest potrzebne, aby współpraca układała się gładko i sprawnie.

Stosuję je z powodzeniem od kilkunastu miesięcy.

Podzielę się z Tobą moimi sposobami na uporządkowanie wszelkich danych potrzebnych do sprawnej współpracy z klientem.

Sama uczyłam się błędach, Ty możesz ich uniknąć, korzystając z moich doświadczeń.

KIM JESTEM

Hej! Fajnie, że jesteś :) 

Nazywam się Ela Zielińska i od 3 lat z sukcesem prowadzę swój biznes jako wirtualna asystentka, pomagając przedsiębiorcom w odzyskiwaniu ich wolnego czasu.

Przez tych kilka lat miałam okazję pracować już z 25 firmami. Obecnie współpracuję z 7 klientami, z których każdy ma przygotowany swój wewnętrzny plik z preferencjami i danymi, z których korzystam na co dzień. Odnalezienie interesującej mnie informacji zajmuje mi kilka sekund.

Oprócz zamiłowania do pracy lubię też dzielić się wiedzą, dlatego od kilku miesięcy prowadzę bloga na temat pracy zdalnej, pomagając początkującym WA w ich rozwoju. 

Z moich bezpłatnych materiałów skorzystało już ponad 600 osób, a mini-kurs mailowy dla początkujących wirtualnych asystentek zbiera same pozytywne opinie. :)

O autorce

JAKIE ZMIANY NASTĄPIĄ GDY WDROŻYSZ WIEDZĘ ZAWARTĄ W PORADNIKU?

Dzięki zastosowaniu rozwiązań, które otrzymasz wraz z poradnikiem, będziesz zaczynać współpracę z nowym klientem, dysponując kompletem potrzebnych informacji

Współpraca rozpocznie się gładko. Zyskasz czas i energię na realizowanie zadań, zamiast co chwila odrywać się od ich wykonywania, aby wydobyć informacje od klienta. 

Poradnik podpowie Ci, jakie pytania warto zadać i jak przeprowadzić wywiad wstępny z klientem, aby poznać jego preferencje i nie angażować go dodatkowo w realizację zadań. Już na starcie poczuje, że ma do czynienia z Asystentką Level Master. :)

Ustalone zasady i kanały komunikacji pozwolą Ci na uniknięcie sytuacji, w których klient dzwoni do Ciebie, rozpraszając Cię i burząc Twój plan dnia. Koniec z irytującymi i niezapowiedzianymi telefonami. To działa również w drugą stronę. Nie narazisz się na pretensje ze strony klienta, kiedy zadzwonisz do niego w nieodpowiednim momencie.

Uporządkujesz wszelkie dane niezbędne we współpracy z nowym klientem w sposób, który pozwoli Ci szybko znaleźć to, co potrzebne.

CO ZNAJDZIESZ W PORADNIKU?

Wprowadzenie – z niego dowiesz się m.in.:

  • z jakimi obawami mierzą się klienci, zatrudniając wirtualną asystentkę,
  • w jaki sposób powinny być delegowane zadania, aby były dla Ciebie zrozumiałe,
  • co robić, gdy klient nie odpowiada na nasze pytania, które są nam potrzebne do realizacji zadania.

Omówienie krok po kroku wywiadu wstępnego z klientem – jakie pytania warto zadać i dlaczego. Treść wypełniona jest też mnóstwem przykładów wziętych z mojego doświadczenia – mówię w nich m.in. o tym jakie błędy popełniłam i jak można ich uniknąć. ;)

Wzory formularzy wywiadu z klientem (w wersji uproszczonej i szczegółowej) – gotowe do wydruku i natychmiastowego wdrożenia.

Wzór pliku z preferencjami klienta – czyli gotowy schemat dokumentu, w którym możesz gromadzić wiedzę na temat klienta, tak, żeby nie szukać niezbędnych Ci informacji, kiedy będą Ci potrzebne.

Przykład uzupełnionego pliku z preferencjami klienta – tak, byś mogła zobaczyć, w jaki sposób sama uzupełniam taki dokument.

Wzór „Ogólne zasady współpracy” – który pomoże Ci się zabezpieczyć przed kontaktem ze strony klienta poza godzinami Twojej pracy oraz zlecaniem Ci zadań „na wczoraj”.

Checklista onboardingowa – dokument, który pomoże Ci trzymać w ryzach etapy onboardingu osoby, z którą nawiążesz współpracę.

CO O PORADNIKU MÓWIĄ INNE WIRTUALNE ASYSTENTKI?

Agata Gąsiorowska

Agata Gąsiorowska,
Asystentka Biznesu

To, ile niepotrzebnego stresu, związanego z nawiązywaniem nowej współpracy, ulotniło się gdzieś wraz ze stworzeniem własnej procedury onboardingu klienta, opartej na poradniku Eli, jest nie do uwierzenia!

Wiem, że dzięki tym prostym narzędziom zaoszczędziłam kilka długich miesięcy prób i błędów. A opinie klientów, którzy są pod wrażeniem mojego przygotowania i uporządkowania całego procesu, mówią same za siebie. :)

Ela Wolińska

Ela Wolińska,
Wirtualna Asystentka

„Onboarding klienta” to idealny materiał dla wirtualnych asystentek, które już jakiś czas działają na rynku, chciałyby popracować nad procedurami oraz uporządkować proces rozpoczynania współpracy z klientami i wdrażania nowych projektów.

Początkujące osoby zaś znajdą w nim mnóstwo wskazówek, na co powinny zwrócić uwagę, by w tym procesie się odnaleźć.

Serdecznie polecam!

Dagmara Gorska

Dagmara Gorska,
Wirtualna Asystentka

Przeczytałam poradnik „Onboarding klienta”, kilka dni przed rozmową z moim nowym klientem. Pozytywnym zaskoczeniem było to, jak dzięki zastosowaniu wskazówek Eli spotkanie przeszło szybko i sprawnie co zaowocowało współpracą. Dzięki poradnikowi uporządkowałam dokumenty klientów, wszystko teraz jest przejrzyste, proste i zawsze pod ręką.
Małgosia Łapiuk

Małgorzata Łapiuk,
Wirtualna Asystentka

Z nową klientką rozpoczęłam współpracę od wypełnienia ankiety wstępnej z poradnika Eli i w końcu poczułam, że panuję nad sytuacją. Wreszcie miałam pod ręką wszystkie niezbędne informacje dotyczące klientki.

Jestem pod wrażeniem, o ile prościej i szybciej mogę teraz znaleźć potrzebne informacje. Nie miałam pomysłu jak skatalogować dane związane ze współpracą z klientem, a poradnik „Onboarding klienta” daje gotowe rozwiązanie.

Polecam każdej WA, która nie wypracowała sobie jeszcze odpowiedniej do tego procedury.

Dorota Mroczek

Dorota Mroczek,
Wirtualna Asystentka

Jestem początkującą Wirtualną Asystentką, kończę kurs. Interesuje mnie wszystko, co jest związane z tą branżą. Poza wiedzą, czym zajmuje się WA, bardzo ważną sprawą jest, jak wygląda kwestia współpracy z klientem i na co zwrócić uwagę. Szczególnie ważne to jest na początku budowania swojej marki, tak by uniknąć rozczarowania, niedomówień czy problemów z klientem.

Moją uwagę przykuł „Onboarding klienta” – cieszę się, że zakupiłam ten produkt. Uważam, że jestem lepiej przygotowana do pierwszej współpracy z klientem. Poradnik otworzył mi oczy na wiele kwestii, a o niektórych nie miałam nawet pojęcia. Są w nim fajne przykłady, pomocnicze pytania i dokumenty do wypełnienia od razu z klientem.

Dla mnie to must have każdej WA :) Więc jak najbardziej polecam.

Czy chcesz już na starcie nowej współpracy działać tak, aby klient poczuł efekt „wow!”?

Chciałabyś mieć poczucie, że od samego początku współpracy, w oczach klienta jesteś profesjonalistką?

Czy chciałabyś poznać sprawdzony sposób na pozyskanie od klienta możliwie dużo informacji na samym początku oraz metodę na zarządzanie nimi, aby Twoja praca była maksymalnie efektywna i płynna?  

Czy chciałabyś ogarnąć chaos informacyjny i móc spokojnie zająć się wykonywaniem zadań? 

Chciałabyś zyskać pewność, że od samego początku współpraca będzie płynna i przełoży się na wzrost zaufania klienta do Ciebie i Twojej pracy?

CZY CHCESZ… PRZEJĄĆ INICJATYWĘ???

 

Ile jest dla Ciebie warta wiedza, która pokaże Ci krok po kroku jak przeprowadzić klienta przez proces nawiązania współpracy, a tym samym da Ci poczucie kontroli nad całym procesem i ograniczy stres z nim związany?

WYBIERZ PAKIET DLA SIEBIE

MINI

Dla kogo:

Dla WA, które mają już opracowany swój proces onboardingu klienta i chcą go jedynie ulepszyć.

Pakiet zawiera:

+ Wzory formularzy wywiadu wstępnego z klientem (w wersji uproszczonej i szczegółowej) w formacie PDF

+ Wzór „Ogólne zasady współpracy”

+ Checklistę onboardingową

Pakiet nie zawiera:

– Wprowadzenia

– Omówienia wywiadu wstępnego z klientem

– Wzoru pliku z preferencjami klienta

– Przykładu uzupełnionego pliku z preferencjami klienta

49 zł

STANDARD

Dla kogo:

Dla każdej WA, która chce otrzymać gotową procedurę onboardingu klienta.

Pakiet zawiera:

+ Wprowadzenie

+ Omówienia wywiadu wstępnego z klientem

+ Wzory formularzy wywiadu wstępnego z klientem (w wersji uproszczonej i szczegółowej) w plikach Google Docs

+ Wzór pliku z preferencjami klienta

+ Przykładu uzupełnionego pliku z preferencjami klienta

+ Wzór „Ogólne zasady współpracy”

+ Checklistę onboardingową

59 zł

PREMIUM

Dla kogo:

Dla każdej WA, która chce otrzymać gotową procedurę onboardingu klienta oraz wyjaśnić wątpliwości, które mogą się pojawić w trakcie wdrożenia nowego klienta.

Pakiet zawiera:

+ Wszystko to, co znajdziesz w pakiecie STANDARD oraz

+ Godzinną konsultację, na której można przedyskutować ze mną pojawiające się wątpliwości

+ Stały mailowy kontakt ze mną, możliwość zadawania dodatkowych pytań (nie tylko związanych z onboardingiem klienta, ale również z pracą WA ogólnie)

+ Dożywotni 10% rabat na wszystkie moje kolejne poradniki (nie łączy się z innymi promocjami)

159 zł

Gwarancja satysfakcji

Zastanawiasz się, czy faktycznie moje wskazówki zawarte w poradniku, pozwolą Ci osiągnąć spodziewane korzyści?

A co powiesz, jeśli zagwarantuję Ci 100% satysfakcji lub zwrot kosztów?

Korzystając z moich wskazówek, uporządkujesz współprace z dotychczasowymi klientami, a nowe zaczniesz od poznania preferencji klienta oraz ustalenia zasad komunikacji.

Jeśli jednak poradnik nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócę Ci pieniądze. Bez dodatkowych dyskusji. Wystarczy, że do mnie napiszesz.

Ten poradnik ułatwi Ci każdą współpracę z klientem. Jeśli nie skorzystasz i nie wdrożysz opisanych w nim rozwiązań, prawdopodobnie wciąż będziesz tracić mnóstwo czasu i energii na przekopywanie się przez wszystkie maile, pliki i foldery, aby odnaleźć jedną informację, bez której nie będziesz mogła ruszyć z zadaniem. 

Sama już nie wyobrażam sobie działania bez tej procedury. Uporządkowanie, jasne zasady oraz niezbędne  informacje w jednym miejscu, gwarantują więcej czasu i mniej stresu.

Jestem przekonana, że gdy tylko zastosujesz się do moich wskazówek, od razu zobaczysz efekty!

AsystentkaLevelMaster.pl

 

Mamao Sp. z o.o.

ul. Szlak 77 / 103

31-153 Kraków