fbpx

MAM DLA CIEBIE PREZENT :)

O autorce

Dziękuję za zapis na mój bezpłatny kurs mailowy dla początkujących wirtualnych asystentek. Za chwilę otrzymasz ode mnie maila z potwierdzeniem zapisu. Gdyby w ciągu kilku minut nic nie przyszło, sprawdź jeszcze folder Spam lub Oferty.

Tymczasem, w podziękowaniu za Twoje zaufanie, mam dla Ciebie wyjątkową propozycję. 

Ale uwaga! Tę ofertę widzisz tylko raz! Na podjęcie decyzji masz

Wiele wirtualnych asystentek boryka się z trudnościami na początku współpracy z nowym klientem. Mają poczucie, że nad nią nie panują i działają po omacku. Dlatego napisałam poradnik, który krok po kroku podpowie Ci, jakie pytania warto zadać i jak przeprowadzić wywiad wstępny z klientem, aby poznać jego preferencje i nie angażować go dodatkowo w realizację zadań.

Podzielę się z Tobą moimi sposobami na uporządkowanie wszelkich danych potrzebnych do sprawnej współpracy z klientem. Współpraca rozpocznie się gładko. Zyskasz czas i energię na realizowanie zadań, zamiast co chwila odrywać się od ich wykonywania, aby wydobyć informacje od klienta. Uporządkujesz wszelkie dane niezbędne we współpracy z nowym klientem w sposób, który pozwoli Ci szybko znaleźć to, co potrzebne.

Przez 15 minut możesz zdobyć poradnik w wyjątkowej cenie 29 zł.

Nie zastanawiaj się długo, ponieważ moja oferta jest jednorazowa i po upływie tego czasu nie będzie już dostępna. 

CO O PORADNIKU MÓWIĄ INNE WIRTUALNE ASYSTENTKI?

Ela Wolińska

Ela Wolińska

“Onboarding klienta” to idealny materiał dla wirtualnych asystentek, które już jakiś czas działają na rynku, chciałyby popracować nad procedurami oraz uporządkować proces rozpoczynania współpracy z klientami i wdrażania nowych projektów.
Początkujące osoby zaś znajdą w nim mnóstwo wskazówek, na co powinny zwrócić uwagę, by w tym procesie się odnaleźć.
Serdecznie polecam!

Agata Gąsiorowska

To, ile niepotrzebnego stresu, związanego z nawiązywaniem nowej współpracy, ulotniło się gdzieś wraz ze stworzeniem własnej procedury onboardingu klienta, opartej na poradniku Eli, jest nie do uwierzenia!
Wiem, że dzięki tym prostym narzędziom zaoszczędziłam kilka długich miesięcy prób i błędów. A opinie klientów, którzy są pod wrażeniem mojego przygotowania i uporządkowania całego procesu, mówią same za siebie. :)

Agata Gąsiorowska
Małgosia Łapiuk

Małgosia Łapiuk

Z nową klientką rozpoczęłam współpracę od wypełnienia ankiety wstępnej z poradnika Eli i w końcu poczułam, że panuję nad sytuacją. Wreszcie miałam pod ręką wszystkie niezbędne informacje dotyczące klientki. Jestem pod wrażeniem, o ile prościej i szybciej mogę teraz znaleźć potrzebne informacje. Nie miałam pomysłu jak skatalogować dane związane ze współpracą z klientem, a poradnik “Onboarding klienta” daje gotowe rozwiązanie.
Polecam każdej WA, która nie wypracowała sobie jeszcze odpowiedniej do tego procedury.

Na podjęcie decyzji zostało Ci tylko