Poradnik zawiera opis narzędzi, których używam najczęściej we współpracy z klientami. Nie znajdziesz w nim dokładnych instrukcji jak korzystać z poszczególnych programów czy aplikacji. Znajdziesz natomiast sporo kruczków i informacji o funkcjach, których stosowanie bardzo ułatwia życie i zdecydowanie podniesie efektywność Twojej pracy.
10 narzędzi, 31 stron konkretów z opisem funkcji, screenami i wskazówkami.
Zero lania wody.
SPIS TREŚCI
Wstęp
Trello – czyli jak ogarnąć te wszystkie zadania?
Slack – jeden z ulubionych komunikatorów klientów
Toggl – dla łatwej rejestracji czasu pracy
Fakturownia – dlaczego przedsiębiorcy lubią z niej korzystać?
Canva – ratunek dla tych, co nie umieją w Photoshopie
Narzędzia Google w telegraficznym skrócie: Gmail, Google Docs, Hangouts, Google Drive, Google Keep
BONUS, który bardzo ułatwi Ci pracę :)