logo Asystentka Level Master

WYZWALACZE

SKOJARZEŃ

- CZYLI JAK POZYSKAĆ
WIĘCEJ ZADAŃ OD KLIENTÓW

Nie trać czasu i energii na szukanie nowych klientów. Naucz obecnych delegowania większej ilości zadań!

Okładka Wyzwalacze Skojarzeń
kreski_turkus2

Czy często czujesz, że przydałoby Ci się więcej zleceń? 

Czy wiesz, że większość Wirtualnych Asystentek rezygnuje z tego zawodu, ponieważ mają problem ze znalezieniem i utrzymaniem klientów?

Czy chciałabyś szybciej uwolnić się od etatu i przejść na własną działalność jako Wirtualna Asystentka?

Czy czasem podejmujesz się zadań, których nie jesteś w stanie zrealizować bez udziału klienta?

Czy często podejmujesz się realizacji zadań, których tak na prawdę nie chcesz i nie masz ochoty realizować?

Czy zamiast szukać kolejnych klientów wolałabyś więcej czasu poświęcić na realizację zadań od tych obecnych?

Czy chciałabyś swoją działalność Wirtualnej Asystentki wznieść na wyższy poziom?

kreski_turkus2

Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałaś TAK, koniecznie czytaj dalej!

O autorce

O autorce

Hej! Fajnie, że jesteś :) 

Nazywam się Ela Zielińska i od prawie 3 lat z powodzeniem prowadzę swój biznes jako Wirtualna Asystentka, pomagając przedsiębiorcom w odzyskiwaniu ich wolnego czasu. 

Oprócz zamiłowania do pracy, lubię też dzielić się wiedzą, dlatego od kilku miesięcy prowadzę bloga na temat pracy zdalnej, pomagając początkującym WA w ich rozwoju. 

Z moich bezpłatnych materiałów skorzystało już ponad 450 osób, a mini-kurs mailowy dla początkujących Wirtualnych Asystentek zbiera same pozytywne opinie :)

Co otrzymasz wraz z poradnikiem

kreski_turkus2

Gotową instrukcję, która krok po kroku pokaże Ci jak przeprowadzić rozmowy z obecnymi klientami, by od razu zaczęli delegować Ci znacznie większe ilości zadań, niż otrzymywałaś dotychczas.

Efektem przeprowadzonych rozmów będą zestawy zadań, których będziesz mogła się podjąć, tym samym zwiększając ilość czasu, który poświęcasz na pracę dla klientów. 

Za pomocą dołączonych ankiet przygotujesz z klientami listę zadań i projektów, następnie ustalicie wspólnie priorytety i kolejne działania jakie należy podjąć, by przybliżyć Was do ich realizacji.

Dzięki precyzyjnemu ustaleniu co jest do zrobienia, ustalicie czy tych zadań możesz się podjąć Ty sama, czy będą wymagały udziału klienta.

W poradniku znajdziesz konkretne wskazówki i działania poparte przykładami. Dzięki temu, już w trakcie czytania, będziesz mogła sobie wyobrazić jak będą wyglądały Twoje rozmowy o dodatkowych zadaniach.

Metoda opiera się na analizie każdego aspektu z życia klienta!

W naturalny sposób uczysz klienta delegowania zadań.

Opisana metoda GTD pokazuje też Tobie, jak radzić sobie z nadmiarem obowiązków i natłokiem myśli. 

Otrzymasz dostęp do poradnika, jakiego nie było dotychczas na polskim rynku w branży zdalnej asysty!

To jedyny tego typu poradnik
dostępny na polskim rynku!

Co zyskasz dzięki poradnikowi

kreski_turkus2

Dzięki opisanej metodzie oszczędzasz czas na szukanie i wdrażanie nowych klientów. Zamiast tego możesz go poświęcić na odpoczynek i chwile spędzone z rodziną.

Budujesz zaufanie klientów, więc zostają z Tobą na dłużej.

Nie musisz inwestować dodatkowych środków w reklamę Twoich usług. Zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na przyjemności.

Zwiększasz liczbę otrzymywanych zadań, klienci wykupują większe pakiety. Zarabiasz więcej! 

Osiągasz  spokój i stabilizację. 

Rozmowy z nowymi klientami są stresujące – możesz ograniczyć ich ilość.

Twoja działalność szybciej się rozwija.

Masz więcej czasu na odpoczynek.

Co mówią Wirtualne Asystentki
po przeczytaniu poradnika

kreski_turkus2
Agata Gąsiorowska

Agata Gąsiorowska, Asystentka Biznesu

Poradnik Eli Zielińskiej, pt. „Wyzwalacze Skojarzeń – czyli jak pozyskać więcej zadań od klientów” niewątpliwie jest obowiązkową pozycją na liście zarówno początkujących, jak i doświadczonych Wirtualnych Asystentek.  To materiał, którego na próżno było szukać dotychczas na rynku poradników dla WA. Mocno wyróżnia się spośród ogólnych treści dotyczących tego jak zacząć oraz jakich narzędzi używać w pracy zdalnej.

Opisana metoda to proste narzędzie do maksymalizowania zysków ze współpracy z klientem. Ela przedstawiła samą esencję skutecznych działań, popartą ćwiczeniami, wskazówkami i przykładami z jej doświadczenia. Treść, która ułożona jest w logiczną całość, czyta się w łatwy, przyjemny sposób. 

Zastosowanie opracowanej przez Elę metody rozprawia się z największą zmorą pracy freelancera, czyli niestabilnością zleceń. Pozwala oszczędzić czas i energię przeznaczaną na szukanie i wdrażanie nowych klientów. Dzięki temu uzyskujemy efekt regularnie delegowanych zadań, co przekłada się na większy spokój i stabilizację. Dodatkowo, mocno buduje zaufanie ze strony klienta.

Lekturę poradnika szczerze polecam każdej Wirtualnej Asystentce, która chce świadomie pracować z klientem budując swój obraz ekspertki. 

Martyna Friedla, CREAssistant

„Wyzwalacze Skojarzeń – czyli jak pozyskać więcej zadań od klientów” Eli Zielińskiej to niezwykle rozbudowany podręcznik dla osób przedsiębiorczych (nie tylko Wirtualnych Asystentek).

Popularna forma rozpoczynania współpracy od zaproponowania listy przykładowych zadań, jakie wykonujemy, jest dobra do pewnego momentu. Pojawia się w końcu czas, w którym pytamy siebie, czy na pewno robimy wszystko, co jest możliwe na danym etapie. I tutaj wkracza Zielińska.

Mogę potwierdzić, że metodologia GTD, na której oparty jest poradnik, a którą praktykuję od 2018 roku w życiu prywatnym i zawodowym sprawdza się nawet u osób, które zdiagnozowały u siebie pracoholizm i pomaga wyjść z nerwicy ;) Jednakże rozwinięcie tej filozofii w specjalistyczny podręcznik zawodowy dla WA jest ruchem, którego niewątpliwie nasza branża potrzebuje.

Jestem pod wrażeniem licznych przykładów czasu pracy przeznaczonego na poszczególne zadania. Jeśli mamy na horyzoncie czynności, które chciałybyśmy podjąć, ale nie zajmowałyśmy się nimi wcześniej – teraz w rozmowie z klientem mamy potężne narzędzie do negocjacji.

Pisałam już, że ta książka to skarb? ;)

Lista Wyzwalaczy Skojarzeń, której przygotowanie pokazuje Elę jako osobę doświadczoną, niezwykle pracowitą i drobiazgową – jest dla nas genialnym narzędziem pracy. Jeśli nauczymy klienta, jak może nam delegować zadania, zapewnimy sobie komfortową, jakościową i płynną współpracę.

Małgorzata Łapiuk, Wirtualna Asystentka

Jakie jest największe wyzwanie każdego przedsiębiorcy, w tym Wirtualnej Asystentki? Z pewnością ciągła walka o utrzymanie i pozyskiwanie klientów.

Z czym dodatkowo borykają się początkujące Wirtualne Asystentki? Zastanawiają się jaki zakres usług mogą oferować. 

Odpowiedź na te bolączki znajduje się w poradniku Eli Zielińskiej “Wyzwalacze skojarzeń – czyli jak pozyskać więcej zadań od klientów”.

Niech nie zmyli Was określenie “poradnik”. Ela nie serwuje ogólnych rad, tylko proponuje gotowe do zastosowania narzędzie do umocnienia i rozszerzenia współpracy z klientem. Czytasz, stosujesz i uzyskujesz rezultaty. Co istotne, metoda jest sprawdzona na “żywym organizmie” i faktycznie działa. :)

Ela gładko prowadzi w poradniku przez genezę swojej metody, prezentuje instrukcję jej stosowania krok po kroku, a co ważne – przytacza przykłady ze swojej działalności. Pokazuje nie tylko jakie przykładowe zadania klient może delegować, ale także podaje szacowany czas ich wykonania. Dzięki temu łatwo można skalkulować i przedstawić swojemu klientowi kosztorys planowanych działań.

Poradnik “Wyzwalacze skojarzeń – czyli jak pozyskać więcej zadań od klientów” to jest to, czego potrzeba, by zyskać większą stabilność dochodów, a także wdzięczność klienta, kiedy pomożemy mu, za pomocą Wyzwalaczy Skojarzeń, uporządkować jego projekty i działania. :)

Spis treści

kreski_turkus2

O mnie

Wstęp

1. Podstawy metodologii Getting Things Done
1.1. Czym jest “umysł jak woda”
1.2. Wdrożenie podstaw metodologii GTD zacznij od siebie
1.3. Czym dokładnie są “sprawy”
1.4. Kluczem do zarządzania Twoimi “sprawami” jest zarządzanie DZIAŁANIAMI
1.5. Różnica między zadaniami, a projektami
1.6. Mam projekt – co dalej?
1.7. Przygotowanie klienta do wdrożenia metody – rozmowa wprowadzająca

2. Lista Wyzwalaczy Skojarzeń
2.1. Sprawy firmowe
2.2. Sprawy prywatne

3. Faktyczna rozmowa
3.1. Jak sprawnie przeprowadzić rozmowę
3.2. Jak często przeprowadzać rozmowę z klientem
3.3. Jak korzystać z załączonych Arkuszy z Listami Wyzwalaczy Skojarzeń

4. Mam już listę spraw – co dalej?
4.1. Co robić, by ustalić kolejne etapy realizacji zadań?

Na zakończenie

Zapisz się na listę oczekujących i odbierz bezpłatny fragment poradnika

Wypełnij formularz poniżej

Do usłyszenia wkrótce!

ela

AsystentkaLevelMaster.pl

 

Mamao Sp. z o.o.

ul. Szlak 77 / 103

31-153 Kraków