Wprowadzenie do zarządzania dla WA - Asystentka Level Master
Asystentka Level Master

Czy wiesz, że zdalny project manager zarabia
nawet dwa razy wyższą stawkę godzinową niż wirtualna asystentka?

Wprowadzenie do zarządzania dla wirtualnych asystentek
Pierwszy taki e-book na polskim rynku!

WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA

DLA WIRTUALNYCH ASYSTENTEK

Czy wiesz, że w ciągu ostatnich lat zaobserwowano wzrost zapotrzebowania na zdalnych managerów, a w ciągu ostatnich miesięcy, z uwagi na potrzebę szybkiego przejścia na pracę zdalną, to zapotrzebowanie wzrosło jeszcze bardziej?!

Czy czujesz, że zadania związane ze zdalną asystą to już dla Ciebie za mało i chciałabyś wejść na wyższy level?

Czy Twoje zarobki jako WA są dla Ciebie satysfakcjonujące, czy jednak szukasz opcji podniesienia swojej stawki godzinowej?

Czy Twoi klienci chcieliby powierzyć Ci zarządzanie swoim zespołem, ale Ty masz obawy, że sobie nie poradzisz?

A może jesteś już obłożona pracą do granic możliwości i chciałabyś oddelegować część swoich zadań tworząc własny zespół wirtualnych asystentek, ale martwisz się, że nie dasz sobie rady zarządzając kilkuosobowym zespołem? 

Pewnie słyszałaś już nieraz, że jeśli w biznesie nie idziesz naprzód, nie uczysz się nowych rzeczy, to tak, jakbyś się cofała.

Wyniki ankiety przeprowadzonej przez nas w lipcu 2020 roku pokazały, że wirtualne asystentki nie lubią stać w miejscu i chętnie poszerzają swoją wiedzę.

Jeśli i Ty nie chcesz pozostać w tyle – koniecznie czytaj dalej!

Wśród ankietowanych aż 82% osób zainteresowanych było wiedzą z zakresu zarządzania projektami, a 73% osób, które wzięły udział w ankiecie, chciałoby w przyszłości poszerzyć swój zakres usług o te związane z zarządzaniem (project management, online business management itp.)! Sporo wirtualnych asystentek myśli o własnym zespole asystentek lub nawet o otworzeniu własnej agencji!

Jak widzisz – zainteresowanie tematem zarządzania wśród WA jest duże, a zapotrzebowanie na zdalnych managerów wciąż rośnie.

Pozostaje pytanie – czy chcesz zostać w tyle, czy już teraz wskoczyć w tę niszę?

KIM JESTEŚMY?

Magda Nicgorska

Magda Nicgorska

ZDALNY PROJECT MANAGER
AUTORKA TREŚCI MERYTORYCZNEJ E-BOOKA

Przez lata pracowałam w korporacjach takich jak Sygnity S.A. czy Accenture. Zdobywałam tam doświadczenie w dużych projektach informatycznych. Miałam okazję poznać wiele ról projektowych, zarówno w metodologii tradycyjnej, jak i zwinnej. Jako analityk poznałam zasady określania zakresu projektów i ich dokumentowania oraz definiowania wymagań. Prowadziłam kilkuosobowe zespoły programistów, aby wreszcie jako project manager koordynować prace wielu zespołów i podwykonawców.

Uzyskałam tytuł magistra inżyniera Wojskowej Akademii Technicznej, następnie ukończyłam studia podyplomowe z zarządzania projektami na Politechnice Warszawskiej. Kilka lat temu uzyskałam certyfikaty AgilePM i Prince2, które były mi niezbędne do dalszego rozwoju zawodowego.

Obecnie pomagam małym i średnim firmom w organizacji i planowaniu, w prowadzeniu projektów oraz zarządzaniu zespołami i usprawnianiu ich komunikacji. Najczęściej pracuję zdalnie, można więc śmiało powiedzieć, że jestem wirtualnym project managerem (WPM).

Pasjonuje mnie zarówno zarządzanie projektami, jak i zarządzanie czasem czy design thinking. Lubię (i myślę, że dobrze mi wychodzi) rozwiązywanie problemów, organizowanie, planowanie i usprawnianie pracy zarówno swojej jak i innych.

Swoją wiedzą chętnie dzielę się na swoim blogu Ruda Strona Zarządzania.

Prywatnie jestem żoną, mamą trzylatki, piszę, rysuję i mam pieska rasy corgi, który robi lepsze zasięgi w social mediach niż ja sama :D

E-book nie powstałby, gdyby nie Ela Zielińska, z którą to pojawił się pomysł na wspólne stworzenie czegoś większego. Ostatecznie zamiast pierwotnie planowanego cyklu wpisów na bloga, stworzyłyśmy obszerny poradnik o podstawach zarządzania, przeznaczony dla wirtualnych asystentek.

Ela od ponad 3 lat prowadzi agencję wirtualnych asystentek. Jest właścicielką wydawnictwa tworzącego publikacje skierowane zarówno do początkujących, jak i doświadczonych VA. Prowadzi bloga, na którym dzieli się wiedzą o zdalnej asyście, a w jej bezpłatnym kursie mailowym dla początkujących wirtualnych asystentek wzięło udział już ponad 3000 osób.

Znając bardzo dobrze branżę wspomagała mnie w dostosowaniu treści poradnika do realiów pracy asystenckiej.

Ela Zielińska

Właścicielka agencji VA Autorka bloga dla VA Wydawca e-booka

Przez wiele tygodni starałyśmy się stworzyć treść, która nie będzie tylko suchymi podręcznikowymi informacjami. Taką, która wyjaśni najważniejsze zagadnienia i jednocześnie będzie przewodnikiem w dalszym zdobywaniu wiedzy

Jest to e-book po brzegi upchany przykładami i wskazówkami.

Naszym celem było stworzenie takiej treści, która pomoże Ci zapoznać się z podstawami zarządzania w prosty, a jednocześnie wyczerpujący sposób.

Pisząc poradnik, starałam się umieścić w nim to wszystko, czego brakowało mi, gdy sama zaczynałam działać na rynku. Kiedy lata temu otrzymałam do koordynacji swój pierwszy zespół, nie miałam zbyt wiele wiedzy o zarządzaniu, przez co moje początki jako team leader były trochę stresujące. Z perspektywy czasu dochodzę do wniosku, że byłoby mi znacznie łatwiej, gdybym na starcie dostała właśnie taki materiał jak ten. W końcu zdecydowanie lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na swoich.

Jest to obecnie jedyny tego typu produkt na polskim rynku!

CO ZNAJDZIESZ W E-BOOKU?

Wiedzę z zakresu zarządzania zespołem:

  • fundamenty budowania zespołu
  • organizacja pracy zespołu
  • delegowanie zadań i przekazywanie feedbacku
  • opisy metodyk, metodologii, teorii i koncepcji
  • przykłady błędów początkującego team lidera

Wiedzę z zakresu zarządzania projektami:

  • jakie są etapy projektu i jego cele
  • jaka jest rola project managera
  • przegląd metodyk zarządzania projektami
  • czym się różni planowanie tradycyjne od planowania zwinnego
  • przykłady błędów początkującego project managera

Przegląd narzędzi do pracy zdalnej

do komunikacji online, współpracy zespołowej oraz planowania pracy i zarządzania projektami

Bibliotekę Managera

czyli listę książek, które warto przeczytać rozpoczynając karierę jako project manager

Wzór karty projektu i listy kontrolnej

wraz z przykładem uzupełnienia

Kod rabatowy na roczny pakiet IC Project

wyłącznie dla osób, które zakupią e-booka

Oprócz elementarnej wiedzy merytorycznej z zakresu zarządzania projektami i zespołem znajdziesz w nim również:

  • opis naszych własnych doświadczeń (sukcesów, ale i porażek),
  • rady innych doświadczonych project managerek,
  • długą listę książek, które warto przeczytać na początku swojej drogi związanej z zarządzaniem,
  • oraz dodatkowe bonusowe materiały, które będą Ci pomocne, żeby rozpocząć swoją karierę w zarządzaniu zespołami i projektami.

KLIKNIJ >> TUTAJ << ŻEBY ZOBACZYĆ SPIS TREŚCI
I PRZECZYTAĆ FRAGMENT PORADNIKA

Być może nasuwają Ci się teraz wątpliwości:

„Czy sprawdzę się jako project manager?”

„Przecież nie mam doświadczenia, nie wiem czy sobie poradzę.”

„Nawet nie wiem od czego zacząć.”

Nie dowiesz się, dopóki nie spróbujesz. Każdy kiedyś zaczynał. Dzięki e-bookowi otrzymasz gotową bazę, najbardziej przydatną wiedzę, która będzie Ci potrzebna, żeby zrobić pierwszy krok w kierunku kariery jako project manager. 

Być może masz już klienta, któremu przydałoby się wsparcie managerskie. Potrzebujesz tylko wiedzy merytorycznej, aby ze swojej strony zaproponować mu dodatkowe usługi związane z zarządzaniem. E-book pozwoli Ci uzyskać brakującą wiedzę, a przekonanie klienta, że sobie poradzisz, zależy już od Ciebie. :)

Jeśli czujesz, że brakuje Ci informacji i nie wiesz, od czego zacząć – zrób pierwszy krok inwestując w ten poradnik. Zacznij od wiedzy merytorycznej, potem przyjdzie praktyka.

To będzie Twój milowy krok do wyższych zarobków!

OPINIE O E-BOOKU

Monika

Monika Dzingielewska 
Kierownik zespołu programistów

E-book jest świetnym przewodnikiem dla osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w dziedzinie zarządzania projektami w środowisku pracy zdalnej i nie mogą odnaleźć się w natłoku powszechnie dostępnych informacji.
Magda przeprowadza czytelnika przez poszczególne zagadnienia, porządkując je, pokazując ich złożoność i zwracając uwagę na wyzwania, z jakimi może napotkać się początkujący Project Manager. Robi to jednak z dużą lekkością, wykorzystując przy tym własne doświadczenia i przykłady, które sprawiają, że temat staje się przejrzysty i przystępny.
Myślę, że lektura e-booka jest świetnym drogowskazem, od którego warto rozpocząć swoją drogę w obszarze zarządzania projektami. A dzięki sposobowi w jaki Magda przekazuje te treści, można to zrobić z większą odwagą i większą pewnością siebie.

Dominika Marciniuk

Dominika Marciniuk
Wirtualna asystentka
www.zaradnawirtualna.com

Jeśli jesteś wirtualną asystentką i planujesz poprowadzić swoją karierę w kierunku Team Leadera bądź Project Managera, to poradnik „Wprowadzenie do zarządzania dla WA”, zdecydowanie powinien na stałe zagościć w Twoim zbiorze niezbędnych materiałów naukowych.
Poradnik jest napisany w przyjazny dla czytelnika sposób, ukazuje wiele praktycznych przykładów i wskazówek dotyczących zarządzania projektami, co bardzo przypadło mi do gustu. Poza tym znajdziesz w nim odniesienia do innych, ciekawych pozycji książkowych, cytaty oraz pojęcia branżowe razem z wyjaśnieniami.
Planowanie, organizacja czy zarządzanie to w dzisiejszych czasach bardzo cenne i poszukiwane umiejętności. Jeśli więc chcesz stać się ekspertem i wspierać swoich klientów w tym zakresie, zrób pierwszy krok i koniecznie zapoznaj się z poradnikiem.

Dorota Mroczek

Dorota Mroczek
Wirtualna asystentka
www.dorotamroczek.pl

Przeczytałam e-book „Wprowadzenie do zarządzania dla wirtualnych asystentek”, jestem WA, termin PM był mi znany, podkreślę termin. Nie za bardzo wiedziałam co PM robi, jaki ma zakres obowiązków i czym to się różni od zwykłej WA. Widzę na rynku kilka WA mianujących się tytułem PM lub VOM. 
Dlatego bardzo chciałam zgłębić temat.
Cieszę się bardzo, że taki e-book powstał ponieważ otworzył mi oczy kim jest PM. W świetny sposób została opisana rola PM, na tyle, że po przeczytaniu mogłam stwierdzić, czy chcę iść w tę stronę czy nie. Czy mam predyspozycje, czy sprostam wyzwaniu czy potrafię zarządzać zespołem.
Druga część e-booka jest z kolei poświęcona projektom. Nie mając o nich zielonego pojęcia, zostało wszystko w prosty sposób wyjaśnione.
To, co zasługuje na uwagę to to, że w e-booku jest sporo odwołań do roli autorki jako PM, pracującej na etacie w korpo. Daje to fajny obraz jak taka praca wygląda. Na co zwrócić uwagę, jak budować zespół, jak delegować zadania. 
Możemy też poczytać o błędach początkujących PM oraz o fajnych narzędziach. 
Polecam każdej WA, która: chce zgłębić temat PM, chce zobaczyć czy to rola dla niej i każdej, która szuka nowych wyzwań i chce wspinać się wyżej :) 
 
Monika Peszek

Monika Perek
Wirtualna asystentka
www.bestoffice.com.pl

Autorkę e-booka Wprowadzenie do zarządzania dla wirtualnych asystentek, miałam przyjemność obserwować podczas prowadzenia przez nią projektów dla branży IT, co spotęgowało moje zainteresowanie pozycją.
Liczyłam, że przeczytam o kwestiach praktycznych, z którymi mierzy się PM i VA w czasie pracy zdalnej. Już od pierwszego rozdziału towarzyszyła mi refleksja, że autorka pisze o bardzo dobrze znanych jej zagadnieniach oraz w prosty i przejrzysty sposób prezentuje to, z czym codziennie się mierzy w czasie prowadzeniu projektów.
Lekturę e-booka polecam każdej osobie, która prowadzi, organizuje zespół czy zarządza projektami. E-book jest dedykowany Wirtualnym Asystentkom, jednak w moim odczuciu ma charakter uniwersalny i odpowiedni dla osób, które pracują zdalnie.
Autorka w konsekwentny i spójny sposób analizuje elementy procesu, podkreślając znaczenie interakcji i komunikacji, a też wzajemnego porozumienia w realizacji celów zespołowych.
Pozycja stanowi wprowadzenie do zarządzania, stąd czekam na kolejne publikacje, które będą szczegółowo traktowały kolejne rozdziały wprowadzenia.
„Wprowadzenie do zarządzania dla wirtualnych asystentek” to pozycja niezwykle udana, którą gorąco polecam, nie tylko dla początkujących PM.

Pamiętasz co napisałam na początku? W tym roku w bardzo szybkim tempie wzrosło zapotrzebowanie na pracę zdalną – pewnie domyślasz się dlaczego.

Rośnie też popyt na zdalnych managerów – ten rok jest prawdopodobnie przełomowym.

Możesz wskoczyć w tę niszę lub zostać w tyle i patrzeć jak robi to konkurencja.

Oczywiście możesz poczekać i mieć nadzieję, że za rok lub dwa też będzie idealny moment na to, aby zaproponować klientom nowe usługi.

Pytanie tylko, czy rynek nie będzie już wtedy przesycony, a Tobie nie pozostanie tylko powiedzieć sobie
„Trzeba było decydować się wcześniej”.

ILE WARTA JEST TA WIEDZA?

Pewnie zastanawiasz się ile warta jest wiedza zawarta w e-booku?

Jeśli podliczyłabym:

  • wydatki poniesione na moje kursy i certyfikaty,
  • koszty zakupu książek związanych z tematyką zarządzania oraz poświęcenie czasu na ich przeczytanie,
  • ponad 8 lat mojego doświadczenia zdobywanego podczas pracy w korporacjach,
  • czas przeznaczony na zaplanowanie treści, wybranie najistotniejszej wiedzy i napisanie e-booka,
  • utracone dochody, czyli czas, który mogłam przeznaczyć na pracę dla klientów, a przeznaczyłam na napisanie poradnika,
  • wydatki przeznaczone na opracowanie materiału, korektę, stworzenie oprawy graficznej,

to wyszłaby kwota kilkunastu tysięcy złotych. Gdyby podliczyć tylko koszty poniesione w trakcie tworzenia treści poradnika, to wyniosłyby one 7690 zł.

Zależy nam jednak na tym, żeby jak najwięcej osób miało możliwość skorzystania z wiedzy zawartej w poradniku. Dlatego też uznałyśmy, że jego cena nie może być zaporowa.

Wiemy też ile potencjalnie możesz zarobić, korzystając z tego materiału. 

Średnia stawka za pracę wirtualnej asystentki to 50-70 zł za godzinę. Wdrożenie wiedzy zawartej w poradniku pozwoli Ci wejść na znacznie wyższy poziom zarobków – nawet do stawki 150 zł za godzinę i więcej. 

Wystarczy, że przepracujesz jedną godzinę jako project manager lub team leader i cena produktu zwróci Ci się praktycznie w całości! Tak, dobrze przeczytałaś. :) Ponieważ cenę e-booka ustaliłyśmy na bardzo niskim poziomie.

W poradniku znajdziesz wiedzę, której pozyskanie zajęło mi 8 lat pracy, wymagało ukończenia licznych kursów i przeczytania mnóstwa książek.

Dostajesz to wszystko w skondensowanej wersji. Tylko istotne treści, poparte przykładami i historiami bazującymi na moim doświadczeniu.

A to za ułamek kwoty, którą sama poniosłam.

Cena poradnika to tylko

97 zł!

Wprowadzenie do zarządzania dla wirtualnych asystentek

Nie jesteś pewna, czy e-book to to, czego oczekujesz? Nie szkodzi.

Masz 30 dni na testowanie produktu.

Jeśli uznasz, że wiedza zawarta w e-booku nie spełnia Twoich oczekiwań – zwrócimy Ci całą kwotę. Wystarczy, że do nas napiszesz na kontakt@asystentkalevelmaster.pl
Nic nie ryzykujesz.

Magda Nicgorska

NO TO JAK? STAWIASZ NA ROZWÓJ, ŻEBY MÓC ZARABIAĆ WIĘCEJ,  CZY ZOSTAJESZ W TYLE? :)
WIERZYMY, ŻE PODEJMIESZ SŁUSZNĄ DECYZJĘ!

AsystentkaLevelMaster.pl

Mamao Sp. z o.o., ul. Szlak 77 / 103, 31-153 Kraków

NIP: 676 254 12 00